الکترو موتور دی سی (DC) جاروبکدار

شرح کالا: 

#محصولات_الکترو_موتور_دی سی(DC)_جاروبکدار

موتور الکتریکی دی سی یا جاروبک دار:
این مدل الکتروموتور برای کارکردن با جریان مستقیم طراحی شده است . سرعت در این الکتروموتورها را میتوان با تغیر میدان مقناطیسی یا تغیر ولتاژ تغیر داد.یکی از معایب این موتورها استهلاک در جاروبک می باشد که باید بعد از هر چند ساعت کار تعویض شود برای همین از این موتور جز در شرایط خاص استفاده دیگری نمی شود. به همین دلیل می توان از موتورهای بدون جاروبک استفاده کرد این موتور ها به دلیل نداشتن رینگ لغزشی یا کموتاتور استهلاک کمتری دارند.

موتور های دی سی بدون جاروبک
این موتور ها از خانواده موتورهای سنکرون میباشند که به وسیله یک منبع تغذیه کار میکند. جریان دی سی توسط یک اینورتر به وجود می آید در این موتورهای الکتریکی جریان متناوب بیانگر یک شکل سینوسی نمیباشد به این صورت که جریان دو جهته بدون محدودیت میباشد که مجموعی از سنسورها و تجهیزات الکتریکی شکل جریان خروجی و سرعت موتور را کنترل می کند.

الکتروموتورهای جریان مستقیم
الکتروموتور جریان مستقیم نوعی موتور با کموتاسیون مکانیکی میباشد که از جریان مستقیم تغذیه می شود. در این موتورها جریان موجود در استاتور ثابت است اما جریان در روتور توسط کموتاتور سوییچ مشود و آن هم در فضا ثابت می ماند .

در صورت داشتن هر گونه سوال با کارشناسان سرو صنعت تماس بگیرید:
سایت: servo-sanat.ir
تلفن: ۰۲۱۳۳۹۲۹۸۴۸ – ۰۲۱۳۳۹۲۹۷۰۱/۲- ۳۳۹۲۹۲۶۲
همراه: ۰۹۱۲۴۴۸۴۷۴۰
اینستاگرام: elektoromotor_dc@
آدرس: تهران- خیابان سعدی جنوبی- نرسیده به کوچه علیپور- پلاک ۲۷۲

سعی و تلاش مدیریت فروشگاه سرو صنعت، توسعه اتوماسیون صنعتی و فروش ابزار دقیق (الکترو موتور دی سی- الکترو موتور ای سی- انکودر- ریزالور- موتور گیربکس- سرو درایو- پمپ- اینورتر- سرو دمپر- سرو موتور...) کارشناسی کلیه پروژه ها بوده است همچنین مجموعه ما آماده عقد قرارداد با شرکتها – سازمانها و کارخانجات جهت امور گارانتی تامین و نگهداری محصولات تولیدی می باشد.

تلفکس : ۰۲۱۳۳۹۲۹۷۰۱ / ۰۲۱۳۳۹۲۹۷۰۲ / ۰۲۱۳۳۹۲۹۲۶۲ / ۰۲۱۳۳۹۲۹۸۴۸

تلفن همراه:  ۰۹۱۲۴۴۸۴۷۴۰

پست الکترونیک: info@servosanat.ir

دفتر مرکزی: تهران، خیابان سعدی جنوبی، نرسیده به کوچه علیپور،  پلاک ۲۷۲

مدیریت: آقای امیرعلی بیگدلی