اینورتر(درایو) دانفوس

شرح کالا: 

#محصولات_ اینورتر(درایو) دانفوس_ سرو صنعت

ویژگی های درایور موتور برند دانفوس :

بسته به مدلی که انتخاب میکنید ویژگی های این اینورتر متفاوت است. اینورتر دانفوس در مدلهای مختلف میکرو، آکوآ، FC101 و FC302 در بازار عرضه میشود. این مدلها در صنایع مختلف برای کاربردهای سنگین و سبک به خصوص صنایع برق ایران استفاده میشوند. در ادامه این بخش درباره برخی از مهمترین خصوصیات هر مدل توضیح خواهیم داد.

مدل میکرو:

این مدل را میتوان در صنایع سبک و نیمه سنگین استفاده کرد. مهمترین مشخصه این مدل قیمت مناسب در کنار کیفیت ساخت بالا است. همین ویژگی سبب شده است که در صنایع مختلف ماشین سازی از این مدل استفاده شود. این اینورتر را میتوان برای راه اندازی موتورهای سه فاز و تک فاز با رنج توان ۰.۷۵ تا ۳۰ کیلووات استفاده کرد. همچنین این مدل دارای PLC درونی بوده و امکان اتصال به شبکه را نیز دارد. طراحی این مدل ساده و جمع و جور است  به همین دلیل برای استفاده در فضاهای کوچک بسیار مناسب خواهد بود.

مدل آکوآ:

اگر نگاهی به کاربردهای این مدل بیندازید متوجه خواهید شد که مدل آکوآ از جمله اینورترهای دانفوس با کاربری خاص است. این مدل تنها برای استفاده در پمپ های آب طراحی شده و به همین دلیل ویژگی های آن متناسب با همین کاربری در نظر گرفته شده است. راندمان کاری مدل آکوآ بسیار بالا است و مصرف برق بسیار پایینی دارد. این مدل همچنین به کنترلر PID مجهز شده و فیلتر DC داخلی دارد. برای صرفه جویی بیشتر نیز حالت خواب برای این اینورتر در نظر گرفته شده است.

مدل FC101

این مدل نیز یکی از انواع اینورتر دانفوس با کاربری خاص است که برای استفاده در صنایع تهویه و هواساز طراحی شده است. اصلی ترین مشخصه این مدل نصب آسان و قیمت مناسب است و علاوه بر آن شما به راحتی میتوانید این اینورتر را برنامه ریزی کرده و آن را از طریق پورت RS485 به شبکه متصل کنید. ضمن اینکه این مدل دارای همه مدهای کنترلی موردنیاز برای ماربرد خاص خود بوده و شما میتوانید برای مدیریت موتورهای انواع کمپرسورها، تجهیزات نیروگاهی و جت فنها و… به آن اطمینان کنید.

مدل FC302

این مدل از اینورتر دانفوس قادر است مدت زمان زیادی را بدون توقف کار کند. به همین دلیل میتوان از آن برای صنایع سنگین نظیر پتروشیمی و فولاد استفاده کرد. این مدل از اینورتر به طور اتوماتیک با موتور هماهنگ شده و قادر است انواع سرو موتورها را کنترل کند. همچنین ورودی ها و خروجی های دیجیتال و آنالوگ آن به شما این امکان را میدهد که آن را به انواع موتورها متصل کنید.

مزایای استفاده از اینورتر دانفوس (danfoss)

  1. دارای مدلهای تخصصی برای کاربردهای خاص.
  2. کیفیت ساخت و طول عمر بالا.
  3. گارانتی معتبر.
  4. محافظت از موتور در برابر ضربه های اولیه.
  5. کاهش مصرف انرژی موتور.
  6. امکان کار با انواع موتورهای تک فاز و سه فاز با ولتاژها و توانهای کاری مختلف.

خرید و فروش اینورتر دانفوس

اینورتر دانفوس یکی از پرفروش ترین نمونه های درایو موتور در کشور است. بنابراین شما میتوانید فروشگاه های معتبر زیادی را برای خرید این اینورتر پیدا کنید. ضمن اینکه باید به امکانات محصول و مشخصات اصلی آن نظیر ولتاژ و توان کاری و فرکانس خروجی توجه کنند.

قیمت و عوامل موثر

اینورتر دانفوس در مدلهای متنوعی تولید و روانه بازار میشود. به همین دلیل رنج قیمتی این اینورتر بسیار گسترده است. عوامل مختلفی می تواند بر قیمت اینورتر تاثیرگذار باشد. از جمله این عوامل میتوان به امکانات اضافه، توان و ولتاژ کاری، نوع کاربری و تعداد ورودی ها و خروجی ها اشاره کرد.

 


SERVO SANAT


SERVO SANAT


SERVO  SANAT

در صورت داشتن هر گونه سوال با کارشناسان سرو صنعت تماس بگیرید:
سایت: servo-sanat.ir
تلفن: ۰۲۱۳۳۹۲۹۸۴۸ – ۰۲۱۳۳۹۲۹۷۰۱/۲- ۳۳۹۲۹۲۶۲
همراه:۰۹۱۲۴۴۸۴۷۴۰
اینستاگرام: elektoromotor_dc@
آدرس: تهران- خیابان سعدی جنوبی- نرسیده به کوچه علیپور- پلاک ۲۷۲.

سعی و تلاش مدیریت فروشگاه سرو صنعت، توسعه اتوماسیون صنعتی و فروش ابزار دقیق (الکترو موتور دی سی- الکترو موتور ای سی- انکودر- ریزالور- موتور گیربکس- سرو درایو- پمپ- اینورتر- سرو دمپر- سرو موتور...) کارشناسی کلیه پروژه ها بوده است همچنین مجموعه ما آماده عقد قرارداد با شرکتها – سازمانها و کارخانجات جهت امور گارانتی تامین و نگهداری محصولات تولیدی می باشد.

تلفکس : ۰۲۱۳۳۹۲۹۷۰۱ / ۰۲۱۳۳۹۲۹۷۰۲ / ۰۲۱۳۳۹۲۹۲۶۲ / ۰۲۱۳۳۹۲۹۸۴۸

تلفن همراه:  ۰۹۱۲۴۴۸۴۷۴۰

پست الکترونیک: info@servosanat.ir

دفتر مرکزی: تهران، خیابان سعدی جنوبی، نرسیده به کوچه علیپور،  پلاک ۲۷۲

مدیریت: آقای امیرعلی بیگدلی