سرو موتور اشنایدر

شرح کالا: 

#محصولات_ سرو موتور_ اشنایدر_ سرو صنعت

واردات و موجودی سرو موتور اشنایدر:

سرو موتور اشنایدر یکی از بهترین دسته از سرو موتورهای موجود در بازار ایران است. اشنایدر یکی از بزرگ ترین و البته قدیمی ترین تولیدکنندگان سرو درایو و سرو موتور در دنیا است. این برند با دارا بودن نمایندگی های رسمی در سراسر جهان، دسترس پذیری مشتریان به خود را تا حد بسیار زیادی آسان کرده است. این برند توانسته است تا سرو موتورهایی با توانایی کنترل حرکت مستقل یا سنکرون را در انواع مختلف و با ظرفیت های بسیار گوناگون و متنوع تولید کند. نکته ای که در مورد سرو موتورهای تولید شده در این برند مهم است، سازگاری بالا و استفاده آسان از آن ها است. شاید این یکی از دلایل محبوبیت محصولات برند فوق در بازار ایران باشد. این درحالی است که بیش از ده ها برند در زمینه فروش سرو موتور و درایو در بازار ایران فعال هستند. برندهای مشهور چینی و سایر برندهای اروپایی، از جمله رقبای مهم سروو موتور اشنایدر در بازار ایران هستند.
سرو موتور اشنایدر:
شرکت اشنایدر سرو موتورهای خود را به شکلی طراحی کرده است که بتوانند نیازهای گوناگون صنعتی را پوشش دهند. یعنی محصولات این شرکت از نظر توانی از مقادیر کم تا توان های بالا تولید می شوند. تنوع و تولید چندین دسته از سروو موتورها باعث شده است که نیازهای صنعتی در کارخانجات و کارگاه های مختلف توسط سرو موتورهای برند فوق پوشش داده شود. ما می توانیم برای این محصول می توانیم خدماتی مانند تحویل قطعات یدکی/تعمیر/تبادل را ارائه دهیم.

پیش از اقدام به هرگونه خرید و یا انعقاد قرارداد با مشاورین ما تبادل نظرنموده و ضمن اطلاع از توانمندی های ما از قیمت های رقابتی ما نیز مطلع شوید:

تلفن: ۰۲۱۳۳۹۲۹۸۴۸ – ۰۲۱۳۳۹۲۹۷۰۱/۲- ۳۳۹۲۹۲۶۲
همراه: ۰۹۱۲۴۴۸۴۷۴۰

 سایت: servo-sanat.ir
اینستاگرام: elektoromotor_dc@

آدرس: تهران- خیابان سعدی جنوبی- نرسیده به کوچه علیپور- پلاک ۲۷۲.

سعی و تلاش مدیریت فروشگاه سرو صنعت، توسعه اتوماسیون صنعتی و فروش ابزار دقیق (الکترو موتور دی سی- الکترو موتور ای سی- انکودر- ریزالور- موتور گیربکس- سرو درایو- پمپ- اینورتر- سرو دمپر- سرو موتور...) کارشناسی کلیه پروژه ها بوده است همچنین مجموعه ما آماده عقد قرارداد با شرکتها – سازمانها و کارخانجات جهت امور گارانتی تامین و نگهداری محصولات تولیدی می باشد.

 

تلفکس : ۰۲۱۳۳۹۲۹۷۰۱ / ۰۲۱۳۳۹۲۹۷۰۲ / ۰۲۱۳۳۹۲۹۲۶۲ / ۰۲۱۳۳۹۲۹۸۴۸

تلفن همراه:  ۰۹۱۲۴۴۸۴۷۴۰

پست الکترونیک: info@servosanat.ir

دفتر مرکزی: تهران، خیابان سعدی جنوبی، نرسیده به کوچه علیپور،  پلاک ۲۷۲

مدیریت: آقای امیرعلی بیگدلی