سرو موتور زیمنس

شرح کالا: 

 

#محصولات_ سرو موتور_ زیمنس_ سرو صنعت


سرو صنعت


سرو صنعت


سرو صنعت


سرو صنعت


سرو صنعت


سرو صنعت


سرو صنعت


سرو صنعت


سرو صنعت


سرو صنعت


سرو صنعت


سرو صنعت


سرو صنعت

 

تاریخچه شرکت زیمنس (SIMENS):

زیمنس یک شرکت بین المللی با تمرکز در بخش های برق رسانی، اتوماسیون و دیجیتالی کردن است و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات با بازدهی بالا و تکنولوژی های ذخیره انرژی در دنیا می باشد.

شرکت زیمنس Siemens یکی از پیشگامان تامین کننده ی سیستم های تولید و انتقال برق و همچنین تجهیزات پزشکی در جهان است. تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۵ شرکت زیمنس ۳۴۸۰۰۰ کارمند در بیش از ۲۰۰ کشور جهان دارد و در سال مالی ۲۰۱۵ درآمدی بالغ بر ۷۵.۶ بیلیون یورو داشته است-

شرکت سرو صنعت با توجه به ارتباط مستمر و دیرین خود با صنایع مختلف کشور اعم از فولاد و مس ، معادن ، سیمان ، نفت و گاز ، صنایع پتروشیمی و شیمیایی ، صنایع غذایی و دارویی  و بمنظور رفع نیاز ایشان در زمینه ی انواع  موتور گیربکس اقدام به تامین تجهیزات از شرکت Siemens آلمان نموده است.

محصولات با حداکثر انعطاف پذیری

الکتروموتور زيمنس siemens که ساخت آلمان است، با استانداردهاي جهاني مطابقت دارد تمام پارامترهاي مربوط به کاهش مصرف استفاده انرژي که از مهم ترين کاربردهاي مورد توجه استاندار جهاني امروز است، را در خود جاي داده است .  کم مصرف کردن انرژي ، (در استانداردهاي اروپايي EU  استاندارد اتحاديه اروپا ) از قوانين اصلي به حساب مي آيد . 

شرکت الکتروموتور زيمنس در سال ۱۸۷۴ در کشور آلمان شروع به کار کرده است . اين شرکت در تمام سال هاي فعاليت خود ، سعي داشته که محصول هايش را با کيفيت و استانداردهاي بين المللي توليد مطابقت دهد و در تمام مدت تمام قوانین و گزینه های اروپایی EU را رعایت کرده است . اين اعتبار و محبوبيت الکتروموتور Siemens در جهان باعث اين برند در دنيا جز برند هاي پرفروش  الکترو موتور به حساب آيد. البته که اين اعتبار بي دليل و تصادفي نيست بلکه رعايت تمام نکات استاندارد و ايمني باعث به وجود آمدن اين اعتبار شده است . 

ویژگی های الکترو موتور زیمنس آلمان:

بدنه ي اين  الکترو موتور از جنس آلومينيوم است. از ديگر ويژگي هاي آن، سبک بودنش، يافتن الکتروموتور در سايز هاي مختلف،کم مصرف کردن انرژِي آن مي باشد   .

شرکت زيمنس از جمله شرکت هاي چند مليتي مي باشد، هر چند اکنون دفتر مرکزي اين شرکت در مونيخ آلمان است ولي اين شرکت در کشور هاي مختلف نيز دفتر و کارخانه نماينده دارد . 

قيمت الکتروموتور به نوع الکتروموتور، کشور سازنده و عملکرد آن بستگي دارد و متفاوت است .

شرکت زيمنس با توجه به صنايع مختلف و آب و هوايي مکان شرکت و شرايط خاص آن، بسيار سعي دارد که محصولات خود را متنوع و با توجه به همان شرايط توليد کند . براي مثال يکي از الکتروموتور زيمنس، الکتروموتور ضد انفجار مي باشد . 

الکتروموتور زیمنس انواع مختلف ” پايه دار، فلنج دار، پايه دار و فلنج کار، نيم فلنج و پايه دار، نيم فلنج ” دارد . 

بي شک الکتروموتور شرکتزمنس آلما،  يکي از پرفروش ترين الکتروموتورهاي ايران و دنيا مي باشد . در ايران الکتروموتورهاي اين شرکت از ۰۱۲ کيلووات تا ۴۰۰ کيلووات به فروش ميرسد. 

صرفه جويي در مصرف انرژي در هر دو کاربري عمومي و همينطور صنعتي ، يکي از هدف هاي برجسته ي شرکت زيمنس مي است .  که در طراحي الکتروموتورهاي خود تا جاي ممکن اين موضوع را رعايت کرده است . 

در الکتروموتور بخاطر مقدار متفاوت ولتاژ کاربري آن نيز متفاوت است و براي صنايع و مصارف گوناگون قابل استفاده مي باشد . 

الکتروموتور ها با نام انحصاري Simotics  وارد بازار ميشود . 

کمپاني زيمنس آلمان بيش از ۱۵۰ سال در ساخت و توليد الکتروموتور تجريه دارد و همواره در اين زمينه پيشرو و از صاحب سبک ترين هاي آن ياد ميشود . با گستردگی تولیدات و رعایت کامل ترین استانداردها یکی از بهترین انتخاب ها برای تمام طیف های مصرف کنندگان صنعتی و عمومی قابل تأمل می باشد

در صورت داشتن هر گونه سوال با کارشناسان سرو صنعت تماس بگیرید:
سایت: servo-sanat.ir
تلفن: ۰۲۱۳۳۹۲۹۸۴۸ – ۰۲۱۳۳۹۲۹۷۰۱/۲- ۳۳۹۲۹۲۶۲
همراه:۰۹۱۲۴۴۸۴۷۴۰
اینستاگرام:
elektoromotor_dc@
آدرس: تهران- خیابان سعدی جنوبی- نرسیده به کوچه علیپور- پلاک ۲۷۲.

سعی و تلاش مدیریت فروشگاه سرو صنعت، توسعه اتوماسیون صنعتی و فروش ابزار دقیق (الکترو موتور دی سی- الکترو موتور ای سی- انکودر- ریزالور- موتور گیربکس- سرو درایو- پمپ- اینورتر- سرو دمپر- سرو موتور...) کارشناسی کلیه پروژه ها بوده است همچنین مجموعه ما آماده عقد قرارداد با شرکتها – سازمانها و کارخانجات جهت امور گارانتی تامین و نگهداری محصولات تولیدی می باشد.

 

تلفکس : ۰۲۱۳۳۹۲۹۷۰۱ / ۰۲۱۳۳۹۲۹۷۰۲ / ۰۲۱۳۳۹۲۹۲۶۲ / ۰۲۱۳۳۹۲۹۸۴۸

تلفن همراه:  ۰۹۱۲۴۴۸۴۷۴۰

پست الکترونیک: info@servosanat.ir

دفتر مرکزی: تهران، خیابان سعدی جنوبی، نرسیده به کوچه علیپور،  پلاک ۲۷۲

مدیریت: آقای امیرعلی بیگدلی