پمپ آب صابون

شرح کالا: 

                                                       

  #محصولات_ پمپ آب صابون_سرو صنعت

پمپ آب صابون :
پمپ آب صابون در دسته پمپ های گریز از مرکز قرار می گیرد که از این پمپ برای خنک کاری از بین بردن اصطحکاک و انتقال سیالاتی مثل آب صابون و روغن استفاده می شود. این پمپ به صورت عمودی نصب می شود. پمپ های روانکار از یک یا چند پروانه تشکیل شده اند که بسته به نوع کاربری خود انتخاب می گردند. همانطور که گفته شد وظیفه اصلی این پمپ سیرکوله کردن مایع خنک کننده مانند روغن و آب صابون می باشد. این کار باعث می شود تا دمای قطعات و یا دستگاه کاهش یابد تا از آسیب دیدن و از بین رفتن قطعه یا دستگاه بر اثر دمای زیاد جلوگیری شود. 

پمپ آب صابون شباهت و تفاوت هایی با پمپ آب کولر دارد که در ادامه مختصری از آن گفته می شود. هر دو پمپ از دسته پمپ های گریز از مرکز هستند. اما میزان آب دهی پمپ آب صابون چند برابر پمپ آب کولری می باشد. پمپ آب صابون می تواند سیالاتی همچون آب صابون، روغن و مواد شیمیایی را پمپاژ کند در حالی که پمپ آب کولری تنها برای انتقال آب طراحی شده است. از پمپ آب کولر تنها در کولر خانگی استفاده می شود ولی از پمپ آب صابون در کولرهای صنعتی هم میتوان استفاده کرد.

اجزا تشکیل دهنده پمپ آب صابون:
الکتروپمپ آب صابون دارای ساختاری بسیار ساده می باشد .به طوری که از دو قسمت اصلی تشکیل شده است. اول الکتروموتور یا دینام که در بالا قرار گرفته و خرج از سیال می باشد. قسمت دوم خود پمپ است که در پایین و داخل سیال قرار می گیرد. نحوه اتصال الکتروموتور به پمپ به وسیله یک شفت بلند که توسط یک کوپلینگ به هم متصل است می باشد. در انتها نیز پروانه پمپ قرار دارد که وظیفه انتقال سیال را بر عهده دارد جنس بدنه پمپ های آب صابون پلاستیک، چدن یا استیل می باشد.

ویژگی های پمپ آب صابون:
الکتروپمپ های آب صابون هم به صورت تکفاز و هم به صورت سه فاز موجود می باشد. محدوده توان این پمپ ها از ۹۰ وات تا ۱۵ کیلووات می باشد. سایز خروجی این پمپ ها از ½ اینچ تا ۲ اینچ می باشد. ارتفاع آبرسانی از ۱ تا ۲۴۰ متر و میزان آبدهی آن ها از ۵ لیتر تا ۲۰۰ لیتر در دقیقه می باشد. پمپ های آب صابون برای کارهای سبک صنعتی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. پروانه و قاب آن از جنس استیل یا آلیاژی از آلومینیوم باشد و شافت ماسط بین موتور و پمپ از جنس استیل یا جنس EN۸ با روکش تفلونی باشد. به صورت کلی دمای سیالی که میخواهد با این پمپ پمپاژ شود ۶۰ درجه است اما به صورت سفارشی تا دمای ۱۰۰ درجه هم می توان طراحی کرد.
از مزیت های این پمپ میتوان به از بین بردن شوک حرارتی، افزایش سرعت عملکرد دستگاه، افزایش طول عمر تجهیز، و افزایش بهره وری نام برد. به دلیل مکانیزم عملکردی این پمپ خرابی در این پمپ بسیار کم اتفاق می افتد و هزینه تعمیر نگهداری پایینی دارد. نوسانات برقی می تواند موتور این پمپ را از کار بیاندازد و در قسمت پمپ نیز تنها با گیر کردن ذرات جامد در پروانه پمپ ممکن است در کارکرد پمپ اخلال ایجاد شود. این پمپ دارای صدای بسیار کم و لرزشی پایین می باشد.
کاربری های پمپ آب صابون :
•    دستگاه های برش سنگ و کاشی
•    دستگاه های تراشکاری
•    ماشین ابزارها
•    دستگاه های سنگ زنی
•    اره نواری
•    برش شیشه
•    خنک کاری فلز و شیشه
•    روانکاری و کاهش اصطحکاک

نحوه انتخاب پمپ آب صابون :

مکانیزم ساده این پمپ باعث شده تا قیمت این پمپ نیز نسبت به سایر پمپ های سانتریفیوژ پایین باشد. اکثر این پمپ ها یا تولید داخل بوده یا تولیدات کشور چین هستند. تولیدات داخل مانند پمپ آب صابون موتوژن و پمپ آب صابون الکتروژن و همچنین پمپ های چینی دارای استانداردهای به روز جهانی هستند و دارای کیفیتی مناسب می باشند. قیمت این پمپ ها بر اساس برند و مشخصات فنی پمپ مانند هد و دبی و میزان چگالی مایع متفاوت می باشد. جنس بدنه پمپ نیز در قیمت بی تاثیر نیست. به طور مثال هنگامی که بدنه پمپ از جنس استنلس استیل باشد قیمت پمپ بالا تر از سایر پمپ آب صابون با جنس بدنه متفاوت می باشد.
 

پیش از اقدام به هرگونه خرید و یا انعقاد قرارداد با مشاورین ما تبادل نظرنموده و ضمن اطلاع از توانمندی های ما از قیمت های رقابتی ما نیز مطلع شوید:
تلفن: ۰۲۱۳۳۹۲۹۸۴۸ – ۰۲۱۳۳۹۲۹۷۰۱/۲- ۳۳۹۲۹۲۶۲
همراه: ۰۹۱۲۴۴۸۴۷۴۰

سایت: servo-sanat.ir
اینستاگرام: elektoromotor_dc@

آدرس: تهران- خیابان سعدی جنوبی- نرسیده به کوچه علیپور- پلاک ۲۷۲.

سعی و تلاش مدیریت فروشگاه سرو صنعت، توسعه اتوماسیون صنعتی و فروش ابزار دقیق (الکترو موتور دی سی- الکترو موتور ای سی- انکودر- ریزالور- موتور گیربکس- سرو درایو- پمپ- اینورتر- سرو دمپر- سرو موتور...) کارشناسی کلیه پروژه ها بوده است همچنین مجموعه ما آماده عقد قرارداد با شرکتها – سازمانها و کارخانجات جهت امور گارانتی تامین و نگهداری محصولات تولیدی می باشد.

 

تلفکس : ۰۲۱۳۳۹۲۹۷۰۱ / ۰۲۱۳۳۹۲۹۷۰۲ / ۰۲۱۳۳۹۲۹۲۶۲ / ۰۲۱۳۳۹۲۹۸۴۸

تلفن همراه:  ۰۹۱۲۴۴۸۴۷۴۰

پست الکترونیک: info@servosanat.ir

دفتر مرکزی: تهران، خیابان سعدی جنوبی، نرسیده به کوچه علیپور،  پلاک ۲۷۲

مدیریت: آقای امیرعلی بیگدلی